آخرین تحولات لبنان

پیشکسوت باشگاه استقلال دلیل ناکامی استقلال در فصل جاری را مدیران این باشگاه می‌داند.

با این دست فرمان به جایی نمی‌رسیم/ علی جباری: شهریاری با ۳۰ سال مدیریت ورزش کاری برای استقلال نکرد

به گزارش قدس آنلاین، علی جباری با انتقاد از شهریاری گفت:« شهریاری مدیری است که وقتی در رسانه‌ها ظاهر می‌شود مدام از ۳۰ سال مدیریتش در ورزش می‌گوید درحالی که هیچ کاری برای استقلال نکرد. فقط اسم هلدینگ درکنار استقلال بوده و استقلال از لحاظ مالی تفاوتی با گذشته ندارد. من از این فضایی که به وجود آمده به شدت ناراحتم و اعتقاد دارم مدیران جدید هیچ کار مثبتی انجام ندادند. چه طور مدیری که ادعای ۳۰ سال مدیریت در ورزش را دارد نمی‌تواند یک کمک مربی خارجی استخدام کند تا این قدر کادر فنی استقلال ضعیف نباشد. شما فکر می‌کنید چرا استقلال لطمه خورده؟! به خاطر اینکه همین آقایان موفق نشدند یک کمک مربی خارجی برای این تیم استخدام کنند تا استقلال دچار مشکل نشود.»

جباری با اشاره به اتفاقاتی که دردربی رخ داد، ادامه داد:« دردربی دیدید که استقلال به دلیل نداشتن مربی مطمئن روی نیمکت با چه مشکلاتی مواجه شد. استقلال اگر یک آدم با دانش و کار بلد د رکنار نکونام داشت در دقایق پایانی با تعویض‌های درست و به موقع بازی را مدیریت می‌کرد تا ناچار نباشد با شکست از میدان دربی خارج شود. به اعتقاد من استقلال روز بسیار بدی را از لحاظ مربیگری پشت سر گذاشت. نکونام در جریان بازی غرق بود و حواسش به اتفاقات داخل زمین بود که یک نفر باید کنار زمان وجود داشت تا او را در لحظات بحرانی کمک می‌کرد اما استقلال از داشتن چنین مزیتی بی بهره بود.»

کاپیتان سابق استقلال در ادامه افزود:« با این شرایط امیدی به آینده نیست و اعتقاد دارد اگر استقلال در بخش فنی تقویت نشود و  مدیران با این دست فرمان تیم را به جلو حرکت دهند، هیچ موفقیتی به دست نخواهد آمد. نه اینکه شانسی باقی نباشد. این طور نیست. همین حالا هم اگر تصمیمات درست بگیرند تیم جمع و جور می‌شود اما اراده‌ای در باشگاه نیست. شما نگاه کنید اطراف آقای شهریاری را چه اشخاصی پر کرده‌اند؟! افرادی کنار او را احاطه کرده‌اند که بیشتر به فکر دلالی و نقل و انتقالات بازیکنان هستند. هیچ بار مثبتی برای مجموعه تیم ندارندو به نظر من این افراد مشکل اصلی استقلال هستند و باید از مجموعه کنار گذاشته شوند. تحت عنوان مشاور یا دیگر عناوین به باشگاه آمده‌اند اما کارهای دیگری انجام می‌دهند. امیدوارم آقای شهریاری اگر قادر به مدیریت باشگاه استقلال نیست برود تا فردی به مسند کار بیاید که اصول مدیریت در یک باشگاه بزرگ را بلد باشد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.